Buna ziua, suntem un start-up..

buna ziua

De multe ori discutia incepe telefonic evident cu “Buna ziua, am dori un website!”

Trecand rapid de obisnuita si normala intrebare “CAT COSTA?”, generata in majoritatea cazurilor de situatia globala si bugetele subdimensionate din necunostinta de cauza, identificam un start-up.

Primul sfat : Construieste-ti afacerea atat de bine astfel incat sa o poti vinde oricand!

Mie imi plac start-up urile din mai multe motive, dar principalul este fix satisfactia de a contribui la o evolutie corecta a imaginii unui start-up, care in piata actuala are totul la dispozitie ca sa se impiedice de o economie instabila, nemiloasa si murdarita de incompetenta unor guvernanti.

Avand capacitatea de oferi o consultanta gratuita pe structura afacerii, multumita experientei in business plan-uri, vanzari si marketing, ne putem privi dimineata in oglinda satisfacuti ca am facut tot ce poate mai bine, in limita timpului constrans de bugetul alocat.

Al doilea sfat: First things first!

Cifrele primeaza. Cat bagi, cat produci cat scoti, este calculul pe care spre surpriza noastra destul de multi NU IL AU BINE PREGATIT, mai ales in situatia in care se stie ca socoteala de acasa greu se potriveste cu cea din targ.

Legat de imagine, web design-ul este o investitie de abordat din timp, si de planificat cu cine trebuie, dar intai de toate este nevoie de o imagine pe care acel website sa o reprezinte.

Din acest motiv cand vorbim de imagine, pana la website mai trebuiesc abordate si bifate:

-numele / brandul companiei

-domeniul web

-gama de produse / servicii cu brandurile aferente

-alte domenii web

-catalogul de identitate / manualele de brand

Asta inseamna ca pana nu ai un plan minim de vanzari si marketing poti face doar planificari cu deficit de relevanta pentru website (daca vreau sa exagerez pot spune ca sunt cuvinte mari pentru unii, dar nu reprezinta decat un minim de efort ca sa nu te cheme S.C. Printesa Mea SRL )

Al treilea sfat: Castiga cateva zile  mergand la doua ore de consultanta.

-Este fumos sa visezi pe hartie, dar nu pierdeti timpul planificand website-ul, faceti asta impreuna cu cei ce au competenta in asa ceva, regulile pe net in vanzari si marketing sunt ceva mai diferite de cele din print sau de cele de la intalnirea cu clientii.

-Daca va pasioneaza creatia atat de mult ocupati-va de ceva ce va ajuta si la branding, dar si la planul de afaceri:

* studiati concurenta si cifrele acestora de afaceri

*alegeti o companie care va place si incercati sa aflati cat mai mult despre modelul de business desfasurat, si pe urma veti avea idei si despre cum trebuie sa va prezentati in piata

*faceti intr-un excel sau pe hartie o ierarhizare a ceea ce puneti la dispozitia clientilor nu doar dupa produsele / serviciile oferite si si dupa domeniul in care se aplica (domeniul de activitate al potentialilor clienti)

-Website-ul se construieste pe structura afacerii nu invers, asa ca indiferent de buget mergeti la o prima consultanta cu o agentie web pentru a afla cum trebuiesc facute temele pentru o imagine impecabila si o prezenta cat mai buna in mediul online.

suntem start-up

ciprian


Warning: require(/home/agentiax/public_html/wp-includes/theme-compat/comments.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/agentiax/public_html/wp-includes/comment-template.php on line 919

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '/home/agentiax/public_html/wp-includes/theme-compat/comments.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/agentiax/public_html/wp-includes/comment-template.php on line 919