SEM – Search Engine Marketing

social-media-marketing

Search Engine Marketing (SEM) – Marketing prin Motoarele de Cautare

 

SEM este un proces de castigare a traficului prin afisarea sau vizibilitatea in motoarele de cautare in cele doua modalitati:

REFERENTIERE ORGANICA – prin SEO;

REZULTATE SPONSORIZATE – reclama platita in motoarele de cautare, cea mai cunoscuta fiind Google AdWords.

Reclama sponsorizata in motoarele de cautare reprezinta afisarea unor rezultate platite, evidentiate fata de rezultate organice.

 

Are la baza plata prin: CPC (cost-per-click – conversie) sau PPC (pay-per-click), CPM (cost per mia de afisari), CPA (cost per actiune).

 

Etapele principale intr-o campanie de tip Google AdWords sunt:

  • ┬ástabilirea grupului tinta;
  • stabilirea unei strategii in functie de bugetul alocat;
  • stabilirea cuvintelor cheie pentru grupul respectiv;
  • realizarea reclamelor si optimizarea lor;
  • realizarea de landing pages unde strategia o solicita;
  • gestionarea bugetului zilnic;
  • evaluarea rezultatelor;
  • interventii in campanie.

 

Reclamele sponsorizate necesita o atentie deosebita si o verificare zilnica:

-monitorizarea cautarilor pe cuvintele cheie selectate;

-pozitia reclamei sponsorizate;

-preturile acestora.

 

Agentia WEB intelege importanta reclamelor de tip PPC in campania de marketing online a unei afaceri si se ocupa de crearea si optimizarea continutului reclamelor, gestionarea bugetului, raporturi saptamanale si lunare privind traficul si rezultatele generate.

 

Echipa Agentia WEB planifica, implementeaza si administreaza campaniile sponsorizate, raportand si imbunatatind rata de conversie pe parcursul desfasurarii acestora, in urma analizelor statistice. SEM (Search Engine Marketing), aduce intr-un timp foarte scurt prin reclamele sponsorizate, vizitatori si clienti.

Pentru aceste servicii au avut incredere in noi: