Servicii Web Design

 

BRAND DESIGN

Crearea brandului companiei este prima actiune legata de identitate.
De la disponibilitatea numelui firmei pana la sintaxa, mesaj, clienti potentiali si piata concurentiala, strategia de branding pleaca de la cercetarea amanuntita pentru a nu periclita sub nici o forma bunul demers al implementarii brandului prin mijloacele de marketing, cat si a legalizarii acestuia.


DOMENIU WEB

Un domeniu web nu este de ajuns. Din motive de marketing si de protectie a imaginii se impune inregistrarea strategica a mai mult de un domeniu web.
Cunoscand planul si compania, vom sti in proportie de 80% ce extra domenii mai necesita proiectul in afara de cel aferent numelui firmei.

 

SERVICII LOGO DESIGN / SLOGAN

Abordarea logo-ului si a sloganului are cel mai mare impact asupra rezultatului, influentand consumatorii si imaginiea companiei.
In conceperea unui logo sunt implicate competente solide in design, programare neuro-lingvistica, creatie, cercetare si statistica, alaturi de o experienta solida in marketing si vanzari.

 

CATALOG IDENTITATE / MANUAL DE BRAND

Mape de prezentare, semnaturi, foi cu antet, brosuri, carti de vizita, printuri , inscriptionari, etc., pe diverse suporturi si formate.
Totul tine de reguli de folosire a identitatii companiei, trend, domeniu, creatie si inovatie.

 

SERVICII WEB DESIGN

Baza prezentei online.
Planificarea unui website pentru mediul online poate fi comparata cu planificarea punctului de lucru pentru mediul in care compania isi desfasoara activitatea.
Vanzarea se poate face in ambele medii. Servicii web design ce includ design website de prezentare, magazin online, portal web.

 

MARKETING ONLINE

Importanta existentei pe cat mai multe fronturi in mediul online acolo unde sunt prezenti consumatorii / clientii potentiali, este direct proportionala cu cresterea accesului la informatie al acestora prin dezvoltarea tehnologica.
Canalele de livrare sunt multiple, soutia optima ce da eficienta maxima este una singura!

 

SOFTWARE

Solutii de eficientizare a fluxului de informatii.
Necesitatea implementarii de solutii software creste odata cu intensificarea activitatii in cadrul companiei.
Auditul, elaborarea solutiei, implementarea acesteia si managementul permanent au nevoie de experti in arhitectura software cat si arhitectura afacerilor.