Link building in 2013

links

Pentru cresterea vizibilitatii in motoarele de cautare orice website are nevoie de o campanie de link building. SERP-ul in Google este influentat de linkurile de calitate (nu pagini cu sute de linkuri), relevante (pe nisa website-ului promovat) si naturale (evita: website-urile care vand linkuri; obtinerea de linkuri intr-un timp foarte scurt; foarte mult link exchange). Linkurile trebuie dobandite la o anumita frecventa si pentru a ramane in top ai nevoie de o mare cantitate de linkuri de calitate. Nu uita, calitatea este cea care decide pozitia website-ului in Google, nu cantitatea!

De unde poti obtine linkuri de calitate? In principal din continut: articole, comunicate de presa, comentarii, evenimente online etc. Aceste articole se raspandesc si pe retelele de socializare. Continutul si experienta utilizatorului sunt primii factori care influenteaza cresterea unui website in Google.

Sunt si metode de link building care in 2013 si-au pierdut din utilitate datorita actualizarilor Panda si Pinguin: link exchange, comentariile pe forumuri si bloguri, inscrierea in directoare, social bookmarking. Mai multe detalii in infographicul de mai jos.

 

 

Sursa: http://visual.ly/link-building-2013-infographic

Alexandra

Pasionata de marketing online, lectura, fotografie, calatorii, iubitoare de animale (in special pisici). Deviza mea: Life is too short to be boring!

Warning: require(/home/agentiax/public_html/wp-includes/theme-compat/comments.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/agentiax/public_html/wp-includes/comment-template.php on line 919

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '/home/agentiax/public_html/wp-includes/theme-compat/comments.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/agentiax/public_html/wp-includes/comment-template.php on line 919